2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
روغن نباتی اویلا

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 0
كل بازديدها : 701

دیگر امکانات

روغن نباتی اویلا

قیمت: 120000 تومان

گفتنی است تمامی روغن‌های سرخ‌کردنی که در بازار موجودند دارای روغن‌ پالم هستند و روغن سرخ‌کردنی شفاف اویلا اولین روغن سرخ‌کردنی بدون پالم است که راهی بازار شده است.


شایان ذکر است روغن پالم در دمای محیط ذاتا کدر است، بنابراین تاکنون تمامی روغن‌های سرخ‌کردنی در بسته‌های تیره عرضه شده‌اند و روغن سرخ‌کردنی بدون پالم اویلا اولین روغن سرخ‌کردنی است که در بسته‌بندی شفاف به بازار ارائه می‌شود.

روغن سرخ‌کردنی شفاف اویلا را می‌توان نسل سوم روغن‌های سرخ‌کردنی دانست. روغن هیدروژنه یا همان روغن نباتی جامد نسل اول روغن‌های سرخ‌کردنی است که از آن برای همه نوع پخت و پز و سرخ‌کردن‌ استفاده می‌کردند.

روغن مایع حاوی پالم نسل دوم روغن‌های سرخ‌کردنی است که از روغن‌های هیدروژنه سالم‌تر است، اما باز هم درصد بالای اسیدهای چرب اشباع آن برای سلامتی زیان‌آور است.

روغن مایع شفاف سومین و آخرین نسل روغن‌های سرخ‌کردنی است؛ روغنی که با حداکثر مقاومت در برابر حرارت، از اسیدهای چرب اشباع کمتری برخوردار است و همچنین فاقد اسید چرب ترانس می‌باشد.

گفتنی است بطری روغن بدون پالم اویلا با یک لایه ضدآفتاب (Anti UV) پوشانده شده است. به این ترتیب اشعه‌های مضر آفتاب موفق به نفوذ به داخل بطری نشده و بعد از تولید تغییر شیمیایی در ترکیبات روغن به وجود نمی‌آید.


برچسب ها: روغن نباتی , روغن بدون پالم , روغن اویلا ,